Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Ώρα για Ελληνικό Ροκ

Προσπαθώντας να ξαποστάσω λίγο την ψυχή μου από τα καθημερινά πήγαινε – έλα, κάθισα για λίγο κάτω από την δροσερή σκιά της Ελληνικής ροκ. Έφαγα, ήπια και χάθηκα για λίγο στα μονοπάτια του πενταγράμμου της.


Αναπόλησα για λίγο τα παιδικά μου χρόνια και μελαγχόλησα.
Ας είναι! Τα χρόνια δεν γυρνάνε πίσω, είπα. Θα ονειρευτώ τότε, μήπως και νιώσω σαν παιδί!
Μετά σκέφτηκα τα σημερινά παιδιά και μελαγχόλησα περισσότερο.
Σκέφτηκα την σημερινή γενιά… Αδιέξοδο και θλίψη.
 Η μόνη ελπίδα είναι η φυγή τελικά; Μάλλον, απάντησα από μέσα μου. Είναι τον εμπόρων η χρυσή εποχή! Η σκλαβιά αυτή θέλει υπομονή και η Αμερική είναι μακριά.
Ας γινόταν κάτι! Να γινόταν κάτι! Κάτι να αναθαρρήσουμε! Κάτι που να ξυπνήσουν όλες οι φυλακισμένες δυνάμεις μας! Γιατί ενώ θέλουμε δεν γίνεται τίποτα;
Βρείτε μου ένα τρόπο να γίνει αυτό, φώναξα δυνατά από μέσα μου!
Όχι άλλα μεγάλα λόγια. Όχι άλλα κρυμμένα λάθη σε ολόσωστες θεωρίες! Ε με ακούτε;
Τίποτα! Δεν απάντησε κανείς. Θα πρέπει να φύγω πάλι μόνος μου;  Δεν πειράζει, είπα. Θα συνεχίσω το δικό μου ταξίδι! Θα παίξω το δικό μου παιχνίδι κι αν πέφτουν λίγες ψιχάλες… Θα δροσιστώ μέχρι να δω λίγο φως!
Καιρός να φύγω! Πήρα την κιθάρα και την βαριά σκιά μου και χάθηκα πάλι στα μονοπάτια του δικού μου ταξιδιού,
Κουβαλώντας όλα τα κρυμμένα μου λάθη στην σιωπή.
Κουβαλώντας όλα τα όνειρά που έχουν βυθιστεί στο μυαλό μου και έχουν απλωθεί σαν την νερομπογιά στο νερό!
Πάντα όμως έτσι γίνεται. Το δικό σου παιχνίδι, είναι ένα από τα πολλά παιχνίδια των άλλων. Παράξενα παιχνίδια της ζωής!
Για αυτό ας ζήσουμε την στιγμή!
Ας χαμογελάσουμε
και ας χαλαρώσουμε, μέχρι την επόμενη φορά!

Αυτή είναι η δική μου playlist για ένα ωραίο CD με Ελληνικό ροκ. Καλή ακρόαση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου